BREZPLAČNA dostava za vsa naročila nad 50€
0 Košarica
Dodano v košarico
    Število izdelkov v košarici
    V košarici je 1 izdelek
      Skupaj

      Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta Fatalka.si so sestavljeni v skladu z:

      • Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), 
      • Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), 
      • Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT)
      • Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR)

      ter

      na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov elektronskega poslovanja.

      Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Fatalka.si, pravice in obveznosti ponudnika in uporabnika ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. 

      Z uporabo spletne trgovine in oddajo naročila kupec potrjuje, da Splošne pogoje poslovanja v celoti razume in se z njimi strinja. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb spodaj navedenih pogojev brez predhodnega obvestila.

       

      1. PODATKI O PODJETJU

      PRIMA PARTA, trgovina po pošti in internetu, Yuliya Grajfoner s.p., Postojnska ulica 14, 1000 Ljubljana

      Matična številka: 6375014000
      Davčna številka: 40224104, podjetje ni zavezanec za DDV
      Transakcijski račun: SI56 6100 0000 5093 235, odprt pri DELAVSKA HRANILNICA d.d. 
      Glavna dejavnost: 47.910 Trgovina na drobno po pošti in internetu 
      Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 10.5.2013, št. vpisa 316-05-01622-2013/2

       

      Spletni naslov: www.fatalka.si
      Elektronska pošta: help@fatalka.si

       

      2. POJMI 

      Uporabnik, potrošnik: vsak neregistriran ali registriran uporabnik spletne trgovine Fatalka.si

      Kupec, stranka: uporabnik, ki v spletni trgovini Fatalka.si odda naročilo

      Ponudnik/upravljavec/prodajalec/upravitelj: PRIMA PARTA, trgovina na po pošti ali internetu, Yuliya Grajfoner, s.p.

       

      3. DOSTOPNOST INFORMACIJ

      Ponudnik Fatalka.si se v skladu z veljavno zakonodajo zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba zagotovil naslednje podatke:

      • podatke o podjetju (ime, sedež, datum vpisa v register, matično in davčno številko),
      • veljaven elektronski naslov ponudnika,
      • bistvene lastnosti blaga ali storitve,
      • končno ceno blaga ali storitve vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami,
      • informacije o morebitnih dodatnih stroških dostave,
      • plačilne pogoje, pogoje dostave ter rok dostave blaga,
      • rok veljavnosti ponudbe, še posebej cene,
      • opis pravice (pogoji, roki, postopek) do uveljavljanja odstopa od pogodbe v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),
      • stroški vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe,
      • okoliščine, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe,
      • informacije o odgovornosti za stvarne napake,
      • opis postopka s pritožbo, vključno s podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

        4. PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

        Ponudba artiklov v trgovini se pogosto ažurira. Izdelki, ki jih ni na zalogi, so na spletni strani jasno označeni kot razprodani. Trudimo se, da so podatki o izdelkih in njihovi razpoložljivosti točni. Za morebitne napake se vam opravičujemo in vas prosimo, da nas o njih obvestite na help@fatalka.si.

        Vse cene v spletni trgovini so izražene v evrih (EUR) in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV).

        Akcijska/promocijska cena je časovno ali količinsko omejena cena, znižana za določen znesek ali odstotek.

        Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Prodajalec ima pravico do spremembe cene, opisa in količine izdelkov brez predhodnega obvestila. Pridržujemo si pravico do omejitve največjega števila artiklov na posameznega kupca.

        Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem šteje za sklenjeno v trenutku, ko kupec odda naročilo. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Pogodba je sestavljena v slovenskem jeziku in je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Na zahtevo kupca, podjetje pošlje prodajno pogodbo na potrošnikov elektronski naslov.

         

        5. UPORABA SPLETNE TRGOVINE 

        Uporabnik se zavezuje, da bo spletno trgovino uporabljal zakonito, v skladu z njenim namenom in načeli kulturne in civilizirane spletne komunikacije. Če uporabnik ravna v nasprotju z navedenim, mu lahko ponudnik začasno prepreči dostop do spletnih strani. Če uporabnik kršitve ponavlja, mu lahko ponudnik po lastni presoji trajno prepreči dostop do spletne trgovine.

        Vsak uporabnik, ki obišče spletno trgovino lahko opravi nakup brez registracije, pri čemer mora posredovati osebne podatke - ime, priimek, e-pošto, telefonsko številko in naslov za procesiranje in dostavo naročenega blaga.

        Nekatere funkcije spletne trgovine (napr. seznam preteklih naročil, predshranjeni naslovi za dostavo, sledenje statusu naročila,...) so na voljo le registriranim uporabnikom. Registracija v spletni trgovini je prostovoljna, pri čemer ima lahko posamezni uporabnik le en uporabniški račun. V postopku registracije uporabnik izpolni obvezna polja z resničnimi podatki - navede svoje ime, priimek, naslov elektronske pošte in si izbere geslo. Uporabniško ime je enako naslovu elektronske pošte. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

        Registriran uporabnik lahko v vsakem trenutku z obvestilom na elektronski naslov help@fatalka.si od ponudnika zahteva, da ukine njegov uporabniški račun in trajno izbriše podatke, ki jih je uporabnik posredoval ob registraciji. Ponovna registracija je ob izpolnitvi splošnih pogojev dovoljena brez omejitev. 

         

        6. POSTOPEK NAKUPA

        Postopek oddaje naročila v spletni trgovini je kupcu prijazen in poenostavljen. Želeni izdelek dodate v košarico s klikom na gumb "Dodaj v košarico". V zgornjem desnem kotu spletne strani se v "Košarici" sproti osvežujejo podatki o številu dodanih izdelkov in skupnem znesku naročila. Potem, ko ste dodali vse želene izdelke, kliknite na "Košarico" v zgornjem desnem kotu ali na tipko "Nadaljuj z oddajo naročila", če je odprt predogled vsebine košarice. Odprla se bo stran "Vaša košarica", na njej vidite povzetek naročila, lahko odstranite posamične izdelke ali spremenite njihovo količino. Če želite posredovati posebna opozorila ali navodila, povezana z vašim naročilom, jih lahko vpišete v okence "Opomba". Za nadaljevanje postopka se morate strinjati s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine, oddajo naročila in obveznostjo plačila. Svoje soglasje podate tako, da odkljukate okvirček.

        Klik na gumb "Nadaljuj z oddajo naročila" vas pripelje do naslednjega koraka, na katerem vpišete podatke o kupcu in naslov, na katerega bo blago dostavljeno. Tukaj bo tudi posebno okence, v katero lahko vnesete promocijsko kodo ali kodo darilnega bona in jo aktivirate s klikom na gumb "Potrdi". Kodo je mogoče aktivirati tudi na naslednjih dveh korakih postopka oddaje naročila.

        Na naslednjem koraku spletne blagajne kupec izbere način dostave in vidi skupni znesek naročila vključno s stroškom pakiranja in dostave izdelkov. S klikom na gumb "Nadaljuj na način plačila" ste preusmerjeni na stran, na kateri odkljukate izbran način plačila. V zadnjem koraku se odpre povzetek vašega nakupa, naročilo oddate s klikom na gumb "Zaključi nakup".

        Poprava napak, spreminjanje in preklic naročila

        Pred oddajo naročila ima stranka možnost spreminjanja in urejanja svojega naročila. Iz košarice lahko odstrani posamične izdelke s klikom na povezavo "Odstrani", ki je pod oznako količine artiklov. S kliki na "+" in "-" v posebnem navigacijskem meniju košarice ureja kupec količino izbranih izdelkov.

        Če želite v košarico dodati nove izdelke, se v spletno trgovino vrnete s klikom na logotip ali katerokoli opcijo glavnega menija.

        Stranka se lahko na Blagajni v vsakem trenutku do zaključka nakupa s klikom na povezavo v spodnjem delu strani vrne na prejšnji korak postopka oddaje naročila in popravi ali dopolni podatke, spremeni način dostave in plačila. 

        V roku ene ure od oddaje lahko brez dodatnih stroškov svoje naročilo prekličete ali spremenite z obvestilom, poslanem preko elektronske pošte na help@fatalka.si. V sporočilu navedite ali želite naročilo spremeniti ali preklicati in naslednje podatke: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številko naročila. 

         

        7. PLAČILNI POGOJI

        Načini plačila, ki so na voljo:

        • po povzetju,
        • z nakazilom kupnine na račun upravitelja spletne trgovine (po ponudbi/predračunu).

          8. DOSTAVA

          Podjetje zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji. Dostavni rok je 2-3 delovne dni.

            Naročeni izdelki se v dogovorjenem roku pripravijo za odpremo in pošljejo na naslov, ki ga uporabnik navede v postopku oddaje naročila. V primeru nepričakovanih zapletov bo uporabnik o morebitni zamudi in predvidenem roku dostave obveščen po elektronski pošti.

            Podjetje za naročeno blago izda račun z vsemi obveznimi sestavinami in razčlenjenimi stroški ter ga priloži paketu.

            Pogodbeni partner za dostavo paketov je Pošta Slovenije.

            Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje uporabnik. Da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju blaga, mora kupec v primeru očitnih znakov poškodb (napr. deformiran, raztrgan paket) pošiljko zavrniti.

            Nevarnost za poškodbe ali izgubo blaga med prevozom od uporabnika do ponudnika nosi uporabnik.

            Strošek dostave

            Ob nakupu nad 20€ je strošek pošiljanja 2.80€. Ob naročilu izdelkov v vrednosti nad 50€ je dostava za kupca brezplačna (0.00€). Če je vrednost nakupa do 20€, znaša strošek pakiranja in dostave 3.60€. 

            Pri plačilu po povzetju kupec plača Pošti Slovenija provizijo za vplačilo UPN obrazca - prenos kupnine od kupca na naš račun. Višina provizije je odvisna od vrednosti paketa. Če je vrednost do 98€, znaša provizija 1.15€, pri znesku nad 98€ do 501€, je provizija 1,17% od vrednosti, pri pošiljkah z vrednostjo nad 501€ je višina provizije 5.36€ + 0,30% od vrednosti.

             

            9. UGODNOSTI

            Promocijska koda

            Promocijska koda prinaša ugodnost pri nakupu v znesku ali odstotku. Sestavljena je iz kombinacije črk in/ali številk in je časovno omejena. Po izteku časovne veljavnosti, kode ni več mogoče uporabiti. Ob vsakem nakupu lahko kupec izkoristiti le eno promocijsko kodo. Promo kode med seboj niso združljive.

            Koda za popust je lahko objavljena na straneh spletne trgovine, posredovana uporabnikom preko e-novičk ali drugih medijev, na primer družbenih omrežij Facebook in Instagram.

            Promocijska koda se med postopkom oddajanja naročila vpiše v za to predvideno polje spletne blagajne. Vnos kode se potrdi s pritiskom na gumb "Potrdi". Vrednost promocijske kode se avtomatično upošteva pri izračunu končnega zneska nakupa. Višina popusta ne sme presegati vrednosti naročenega blaga.

            Okence za vpis promo kode na računalniku:

            Promo koda Fatalka.si

             

            Za vpis kode na mobilnih napravah odprite povzetek naročila:

            Vpis promo kode mobilne naprave Fatalka.si

             

            Darila ob nakupu

            V posebnih promocijskih akcijah naše stranke razveseljujemo z darili ob nakupu. Pogoji in meja za pridobitev daril so na spletni strani nedvoumno navedeni. Če pride do vračila kupljenih artiklov v celoti, mora kupec ob vračilu vrniti tudi prejeto darilo. Če želi vrniti le del izdelkov, vsebovanih v naročilu, lahko obdrži darilo, če vrednost preostalih proizvodov presega mejo, določeno za pridobitev darila. Daril ni mogoče zamenjati ali zahtevati izplačila njihove protivrednosti v denarju.

             

            10. DARILNI BON

            Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec izda proti plačilu v tiskani ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za blago v spletni trgovini Fatalka.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila Splošnih pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od datuma izdaje bona, razen v primeru, ko je to na bonu drugače označeno. Izplačilo vrednosti darilnega bona v gotovini ni možno.

            Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

             

            11. ODSTOP OD POGODBE - VRAČILO BREZHIBNEGA IZDELKA

            Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 85 dneh z nedvoumno izjavo, poslano na elektronski naslov help@fatalka.si, obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Podjetje z elektronskim sporočilom potrdi prejem obvestila o odstopu in pošlje navodila in podatke za vračilo izdelka.

            Odstopni rok (85 dni) začne teči z dnem, ko kupec prevzame blago. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo o odstopu poslano pred iztekom odstopnega roka. Rok za vračilo izdelka je 14 dni, šteto od dneva obvestila o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

            Izdelki niso namenjeni uporabi v času, določenem za odstop od pogodbe, zato sme potrošnik blago preizkusiti le v obsegu, potrebnem za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

            Kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe, če je izdelek že uporabljen, nošen, poškodovan ali modificiran, če nima originala ali kopije računa in če je pretekel 85 dnevni rok za odstop od pogodbe oziroma 14 dnevni rok za vračilo blaga, pod pogojem, da je bilo obvestilo o odstopu od pogodbe podano pravočasno.

            Za vračilo vseh prejetih plačil bo poskrbljeno takoj oziroma najpozneje v roku 14 dni z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva.

            V zvezi z odstopom od pogodbe bremenijo potrošnika le neposredni stroški vračila blaga.

            Pridržujemo si pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler stranka ne predloži dokazila, da je blago poslala nazaj. Ob vračilu izdelkov se morajo vrniti tudi darila, če so bila prejeta ob nakupu. Izdelki, prejeti kot darilo v nagradni igri, niso predmet vračila ali izplačila. Darilnih bonov ni mogoče menjati za gotovino. Pošiljk z odkupnino podjetje ne sprejema

            Pod enakimi pogoji, ki veljajo za odstop od pogodbe, je možno kupljeni izdelek tudi zamenjati za drugega. Menjava je dovoljena le za artikel enake ali višje vrednosti. Ob menjavi potrošnika bremenijo stroški vračila blaga ter morebitno doplačilo zaradi razlike v ceni.

            Možnost odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev velja le za fizične osebe. Pravnim osebam in samostojnim podjetnikom odgovarja prodajalec le za stvarne napake svoje izpolnitve. 

            Odstop od pogodbe za izdelke iz kompleta

            Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko zahteva menjavo za drug komplet ali vračilo kupnine. V primeru, da ima izdelek iz kompleta stvarno napako, ga lahko zamenjamo za identičen artikel iz kompleta, ni pa možno zanj zahtevati vračila kupnine.

             

            12. STVARNA NAPAKA

            Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

            Napaka je stvarna:

            • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali promet,
            • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma mu je morala biti znana,
            • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
            • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, le je bil vzorec ali model pokazan  le zaradi obvestila.
            Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če od napaki obvesti prodajalca v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu, poslanem na elektronsko pošto help@fatalka.si, napako natančneje opisati in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Strošek poštnine za vračilo blaga krije ponudnik.

             

            13. PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE 

            Vsebina spletnih strani in profilov družbenih omrežij, ne glede na obliko (slike, besedila, video posnetki itd.), je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletnih strani in materialih, objavljenih v profilih spletne trgovine, je ponudnik.

            FATALKA je registrirana blagovna znamka, vpisana v Register znamk pri Uradu RS za intelektualno lastnino s številko 201371091 (odločba o registraciji znamke št. 31207-1091/2013-7, z dne 15.10.2014).  Ponudnik, kot imetnik registrirane znamke FATALKA, ima izključno pravico do uporabe tega znaka za označevanje svojih proizvodov.

            Prepovedana je vsakršna reprodukcija in distribucija tekstovnega, fotografskega, video in drugega materiala, razen ob predhodnem pisnem soglasju ponudnika. Za zlorabo pravic intelektualne lastnine uporabnik materialno in kazensko odgovarja.

             

            14. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

            Upravitelj spletnega mesta Fatalka.si ne odgovarja za pravilnost, popolnost in točnost vsebine, objavljene na spletnih straneh, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. Ponudnik stremi k najvišji mogoči stopnji natančnosti podatkov.

            Ponudnik ima pravico, da onemogoči delovanje spletne trgovine ali dostop do spletnih strani zaradi vzdrževanja, tehničnih in drugih težav. Ponudnik ne odgovarja za povrnitev morebitne škode zaradi nedelovanja ali ovir pri delovanju spletnih strani.

            Uporabnik je odgovoren za zagotovitev ustrezne zaščitne opreme pred dostopom in med uporabo spletnih strani. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi programski, strojni ali drugi opremi zaradi uporabe spletnega mesta.

             

            15. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

            Upravljavec Fatalka.si obdeluje osebne podatke svojih uporabnikov zakonito in pošteno ter v skladu z namenom, za katerega se zbirajo.

            Upravljavec osebnih podatkov je dolžan zagotoviti zavarovanje z organizacijskimi, tehničnimi in logično-tehničnimi postopki in ukrepi, s katerimi se varujejo osebni podatki, preprečuje slučajno ali namerno nepooblaščeno uničevanje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter nepooblaščena obdelava teh podatkov.

            Spletno mesto Fatalka.si lahko vsebuje povezave na druge spletne strani. Ko uporabnik zapusti spletno mesto ponudnika, je priporočeno, da skrbno preveri pravila o varovanju osebnih podatkov za vsako posamezno spletno mesto. Upravitelj ne nadzira informacij, ki jih vsebujejo povezave in ni odgovoren za vsebino, ki jo ponujajo druga spletna mesta.

            Vsak uporabnik je dolžan poskrbeti za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika ter varnost uporabniškega imena, gesla in e-poštnega naslova.

             

            16. PRITOŽBE IN SPORI

            Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in se zavezuje k pošteni in odgovorni izpolnitvi svojih obveznosti. V primeru težav uporabnik svojo pritožbo odda preko elektronske pošte na naslov help@fatalka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen in se rešuje v najkrajšem možnem času.

            Ponudnik bo pritožniku potrdil prejem pritožbe v roku treh delovnih dni in ga obvestil o tem, kako dolgo bo pritožba obravnavana. Ponudnik se bo trudil po najboljših močeh, da se morebitni spor reši sporazumno.

            V skladu z veljavno normativno ureditvijo ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

            Podjetje kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo na elektronski povezavi tukaj

            Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

             

            Vklopi razum, zahtevaj račun

             

            Splošni pogoji poslovanja veljajo od 5.1.2020