TOP 7 najpogostejših vprašanj
1. Iz kakšnih materialov je vaš nakit? Ali potemni?
V naši ponudbi najdete izdelke iz pravega srebra z oznako čistine 925, medenine (brass) in kirurškega jekla (stainless steel).
Večina nakita iz jekla in medenine in nekateri srebrni kosi imajo prevleko za lepši videz, daljšo obstojnost leska in zaščito pred potemnitvijo. Izdelki so lahko pozlačeni s 14k, 18k, 24k zlatom in rose gold, posrebreni ali rodinirani. Nakit, ki ima temno patino, je bil namenoma oksidiran za bolj vintage ali antični videz.
Jeklo in medenina sta trdni in zelo vzdržljivi zlitini, odporni na mehanske poškodbe. Srebro je relativno mehka plemenita kovina, tak nakit je potrebno nositi pazljivo in ga zaščititi pred udarci in praskami.
Kljub zaščitni prevleki lahko modni dodatki sčasoma potemnijo. Obstojnost je odvisna od več dejavnikov, na primer od tega, kako pogosto nosite nakit, ali ga snamete med tuširanjem, kje ga shranjujete. Izjema so izdelki iz kirurškega jekla, ki ne oksidirajo. Jeklen nakit v zlati barvi ima tak odtenek zaradi prevleke, običajno je to zlato. S potekom časa se lahko zlata prevleka na jeklu začne tanjšati in bledeti in tako postaja izdelek postopoma srebrnkastega odtenka, kar je izvorna barva jekla.
Da vaš nakit čim dlje ohrani sijaj in ostane v svoji prvotni obliki, priporočamo, da upoštevate navodila za vzdrževanje nakita.
Vsi izdelki iz srebra in pozlačene ter rodinirane medenine, ki so na voljo v naši trgovini, so koži prijazni in brez škodljivih sestavin, ne vsebujejo niklja in svinca. Kirurško jeklo je načeloma nealergen material, vendar je pri osebah z reakcijo na nikelj potrebna posebna previdnost pri nošenju jeklenih izdelkov, saj je vsebnost niklja v zlitini 8-10%.
2. Kaj vsebuje darilno pakiranje? Ali je brezplačno?
Fatalka je sinonim za estetiko in kvaliteto, zato posvečamo veliko pozornost detajlom. Tako kot naš nakit tudi embalaža izstopa s svojim privlačnim dizajnom. Darilno pakiranje sestoji iz organza vrečke (mošnjiček) in črne darilne vrečke z logotipom, ki je lahko z ročaji ali brez.

Da, darilno pakiranje prejmete ob vsakem naročilu brezplačno.
3. Kako lahko plačam?
Izbirate lahko med temi načini plačila:
- po povzetju
Direktno plačilo dostavljalcu ob prevzemu paketa na vašem naslovu. Če paketa na naslovu, izbranem za dostavo, ni bilo mogoče vročiti, vam poštni uslužbenec pusti obvestilo, s katerim lahko v roku 15 dni prevzamete paket v svoji poštni poslovalnici.
- s kartico ali preko storitve Apple Pay
Kupnino lahko poravnate tudi s plačilnima karticama Visa in Mastercard oz. z uporabo plačilnega sistema Apple Pay. Ustrezno opcijo izberite v košarici ali na 3. koraku blagajne "Način plačila".
- po predračunu
Če v postopku oddaje naročila izberete opcijo "plačilo po predračunu", prejmete vse potrebne podatke za nakazilo na vaš e-mail naslov. Predračun lahko plačate s pomočjo UPN obrazca v banki, na pošti, tudi v nekaterih trgovinah, trafikah in na bencinskih servisih. Predračun je mogoče poravnati tudi preko spletne banke.
Rok za plačilo predračuna je 7 dni od izstavitve.
4. Koliko stane dostava paketa?
Strošek dostave je odvisen od višine naročila.
Ob nakupu nad 20€ je strošek pošiljanja 2.80€. Ob naročilu izdelkov v vrednosti nad 50€ je dostava brezplačna (0.00€). Če je vrednost nakupa do 20€, znaša strošek dostave 3.60€.
Pri plačilu po povzetju kupec plača provizijo za prenos sredstev na račun podjetja. Višina provizije je odvisna od vrednosti paketa in se poravna tudi v primeru, ko je dostava za kupca brezplačna.
V primeru vnaprejšnjega plačila kupnine stroška provizije ni.
Pakete za nas dostavlja Pošta Slovenije.
5. Ali je za oddajo naročila potrebna registracija/prijava v spletni trgovini?
Ne. Za nakup v spletni trgovini registracija ali prijava ni potrebna. Omogočamo hitri nakup - enostavno naročanje brez predhodne prijave ali registracije, le vpišete svoje podatke in vaše naročilo že gre v obdelavo.
Registracija omogoča dostop do razširjenih funkcij spletne trgovine, na primer seznama preteklih naročil, predshranjenih naslovov za dostavo, sledenja statusu naročila.
6. Če naročim danes, kdaj lahko pričakujem paket?
Prizadevamo si, da gredo naročeni izdelki na pot v najkrajšem možnem času. Rok za dostavo paketov je 2-3 delovne dni.
Rok za dostavo začne teči:
- v primeru plačila po povzetju - naslednji delovni dan po prejemu elektronskega sporočila, s katerim potrdimo prejem vašega naročila,
- v primeru vnaprejšnjega plačila - naslednji delovni dan po prilivu sredstev na naš račun.
Večino paketov s plačilom po povzetju in kartičnim/Apple Pay plačilom odpošljemo že na dan oddaje naročila. Naročila, oddana med delavniki po 16.00, med vikendi ali prazniki, procesiramo in predamo v dostavo prvi delovni dan.
Vsak paket gre na pot s storitvijo "pazljivejše ravnanje" in je zavarovan.
7. Izdelek mi ne ustreza, ga lahko vrnem?
Seveda! Če ste pomotoma naročili napačno velikost ali izdelek ne izpolnjuje pričakovanj, imate na voljo kar 99 dni, da ga enostavno vrnete in povrnili vam bomo celotno kupnino. Brez dodatnih vprašanj.
V skladu z našo podaljšano "Absolutno garancijo zadovoljstva" nas v roku 85 dni od nakupa na help@fatalka.si obvestite, da z izdelkom niste zadovoljni in da želite vračilo. Nato imate še 14 dni časa za vračilo izdelka na naš naslov.
Vračilo kupnine uredimo čim prej oziroma najkasneje v roku 14 dni, lahko pa tudi na vašo željo zamenjamo izdelek za drugega.
Več o naši garanciji, postopku vračila in menjave si lahko preberete tukaj.
Vašega vprašanja ni na seznamu? Pišite nam na help@fatalka.si ali izpolnite kontaktni obrazec