TOP 7 najpogostejših vprašanj

1. Iz kakšnih materialov so vaši izdelki? Ali potemnijo?

V naši ponudbi najdete izdelke iz pravega srebra z oznako čistine 925, medenine (brass), kirurškega jekla (stainless steel), usnja, poldragih kamnov.

Večina nakita ima prevleko za lepši videz, daljšo obstojnost leska in zaščito pred potemnitvijo. Izdelki so lahko pozlačeni, posrebreni ali rodinirani. Kosi, ki imajo temno patino, so bili namenoma oksidirani za bolj vintage ali antični videz. Jeklo in medenina sta trdni in zelo vzdržljivi zlitini, odporni na mehanske poškodbe. Srebro je relativno mehka plemenita kovina, tak nakit je potrebno nositi pazljivo in ga zaščititi pred udarci in praskami.

Kljub zaščitni prevleki lahko modni dodatki sčasoma potemnijo. Obstojnost je odvisna od več dejavnikov, naprimer od tega, kako pogosto nosite nakit, ali ga snamete med tuširanjem, kje ga shranjujete. Izjema so izdelki iz kirurškega jekla, ki ne oksidirajo.

Da vaš nakit čim dlje ohrani sijaj in ostane v svoji prvotni obliki, priporočamo, da upoštevate navodila za pravilno skrb in shranjevanje.

Vsi izdelki, ki so na voljo v naši trgovini so koži prijazni in brez škodljivih sestavin - niklja in svinca.


2. Kaj vsebuje darilno pakiranje? Ali je brezplačno?

Fatalka je sinonim za estetiko in kvaliteto, zato posvečamo veliko pozornost detajlom. Tako kot naš nakit tudi embalaža izstopa s svojim ekskluzivnim dizajnom. 

Darilno pakiranje sestoji iz črne plastične darilne škatlice z logotipom in darilne vrečke, ki je lahko z ročaji ali brez. Vse škatlice se redno testirajo in dokazano varujejo nakit pred potemnitvijo. V notranjosti škatlic je penasti vložek z žametom.

Nekateri izdelki so zaradi oblike, velikosti ali varovanja med transportom zapakirani v črno organza vrečko (mošnjiček) in črno darilno vrečko z logotipom. 

Da, darilno pakiranje prejmete ob vsakem naročilu brezplačno.


3. Kako lahko plačam?

Izbirate lahko med temi načini plačila:

  • po povzetju

Direktno plačilo dostavljalcu ob prevzemu paketa na vašem naslovu. Če paketa na naslovu, izbranem za dostavo, ni bilo mogoče vročiti, vam poštni uslužbenec pusti obvestilo, s katerim lahko v roku 15 dni prevzamete paket v svoji poštni poslovalnici.

  • po predračunu

Če v postopku oddaje naročila izberete opcijo "plačilo po predračunu", prejmete vse potrebne podatke za nakazilo na vaš e-mail naslov. Predračun lahko plačate s pomočjo UPN obrazca v banki, na pošti, tudi v nekaterih trgovinah, trafikah in na bencinskih servisih. Predračun je mogoče poravnati tudi preko spletne banke.

Rok za plačilo predračuna je 7 dni od izstavitve.



4. Koliko stane dostava paketa? 

Strošek dostave je odvisen od višine naročila. Ob naročilu izdelkov v vrednosti nad 50€ je dostava brezplačna (0.00€). Če je vrednost nakupa do 50€, znaša strošek dostave 3.50€.

Pri plačilu po povzetju kupec plača provizijo za vplačilo UPN naloga. Višina provizije je odvisna od vrednosti paketa in se poravna tudi v primeru, ko je dostava za kupca brezplačna. V primeru plačila kupnine po predračunu stroška provizije za vplačilo UPN obrazca ni.

Pakete za nas dostavlja Pošta Slovenije.


5. Ali je za oddajo naročila potrebna registracija/prijava v spletni trgovini?

Ne. Za nakup v spletni trgovini registracija ali prijava ni potrebna. Omogočamo hitri nakup - enostavno naročanje brez predhodne prijave ali registracije, le vpišete svoje podatke in vaše naročilo že gre v obdelavo.

Registracija omogoča dostop do razširjenih funkcij spletne trgovine, naprimer seznama želja, predshranjenih naslovov za dostavo,...


6. Če naročim danes, kdaj lahko pričakujem paket?

Prizadevamo si, da gredo naročeni izdelki na pot v najkrajšem možnem času. Rok za dostavo paketov je 2-3 delovne dni.

Rok za dostavo začne teči:
  • v primeru plačila po povzetju - naslednji delovni dan po prejemu elektronskega sporočila, s katerim potrdimo prejem vašega naročila,
  • v primeru plačila po predračunu - naslednji delovni dan po prilivu sredstev na naš račun.

Večino, kar 98% paketov, odpošljemo že na dan oddaje naročila. Naročila, oddana med delavniki po 16.00, med vikendi ali prazniki, procesiramo in predamo v dostavo prvi delovni dan.

Vsak paket gre na pot s storitvijo "pazljivejše ravnanje" in je zavarovan.


7. Izdelek mi ne ustreza, ga lahko vrnem?

Seveda! Če ste pomotoma naročili napačno velikost ali izdelek ne izpolnjuje pričakovanj, imate na voljo kar 60 dni, da ga enostavno vrnete in povrnili vam bomo celotno kupnino. Brez dodatnih vprašanj.

V skladu z našo podaljšano "Absolutno garancijo zadovoljstva" nas v roku 46 dni od nakupa na help@fatalka.si obvestite, da z izdelkom niste zadovoljni in da želite vračilo. Nato imate še 14 dni časa za vračilo izdelka na naš naslov.

Vračilo kupnine uredimo čim prej oziroma najkasneje v roku 14 dni, lahko pa tudi na vašo željo zamenjamo izdelek za drugega.


Vašega vprašanja ni na seznamu? Pišite nam na help@fatalka.si ali izpolnite kontaktni obrazec